tisdag 4 december 2012

ASOT

I helgen köpte F biljetter till ASOT i Amsterdam! (för mej och honom.) För er som inte vet va det är så e det en jätte stor fest med trance musik! Jag har aldrig varit på en fest med genre trance, så det kommer bli hur coolt som helst! Vi kör nog en weekend i Amsterdam när vi ändå är på plats. Fredag-söndag eller måndag. Festen är 6 april. Nu ska man bara fixa hotell och flyg oxå. :-)

Kommer bli gryyymt! Han har varit där förut, senast i våras. Jag fick dock va hemma dels för att jobba igen Thailandsresan som vi va på innan och dels för att mamma fyllde år och jag hade inte varit uppe på länge. (Och jag har inte varit i Sunne sen dess!! Skäms på mej!)

Nu håller jag tummarna på att W&W spelar! Jo va fan jag har ju visst varit på trance! Båten! Båten till Riga! Mondaybar ju! ;-) hur kunde jag glömma! W&W spelade på båten. Men jag antar att mondaybar - båten e en fis i rymden i jämförelse med ASOT.
.

Inga kommentarer: