fredag 28 december 2012

Hej hej hej hej!!

Tjena!

Tvätten e tvättad! Hann inte hänga med F till Frölunda. Så jag e kvar hemma. Sitter och kollar på Nyhetsmorgon och dricker kaffe. Nästa sak att göra är träningen och den är inte förräns efter 13. Så det e lugnt ett tag. Jag ska plocka bort julen hade jag tänkt. Men jag skulle behövt åka till Ikea och köpa nya lådor. Lådor i plast. För papplådorna blir så kassa efter några säsonger. Kanske kan lura med mej F dit efter gymmet? ;-)

Så växla till baht får vi göra i morgon. Vi ska ändå in till stan för att fixa det sista inför nyår. Och köpa en stooor påse mat till lille Texas! Så han har mat när vi är borta. Han ska bo hos svärmor i 4 veckor. Hon har ju oxå en hund. Som dock inte gillar Texas! Haha! Svartsjukaste hunden har hon! Hehe, Han e så rolig! :-) ska köpa ett till täcke till Texas oxå. Och ett paket som svärmor får ge honom den 3 feb! Han fyller 4 år då och jag e inte hemma! :-(

Axlarna är gött möra. Så idag får överkroppen vila och jag ska köra ben och massa mage! Och sola! 13 dagar till bikini!
.



Inga kommentarer: