tisdag 25 december 2012

Juldagen.

Hej hej!

Vaknade 06.30 i morse av att Texas pep till! Någon av oss måste ha stött till honom. Sen somnade jag om. Vaknade vid 7 då jag ställt klockan. Vi hade planerat att åka och köpa en tvättmaskin. Men ingen av oss orkade. Så vi somnade om och vaknade vid 10. Sen dess har jag suttit i soffan och varit ute en sväng med Texas.

Jag är själv nu. F hade några ärenden. Det känns tomt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Alla affärer e stängda så att åka in till stan är inte att tänka på. Funderat på att gå ner till mitt förråd och plocka upp min resväska. Och sommarkläderna. Kanske något behöver tvättas. Snart dax att börja packa. Eller iaf kolla vad som ska ner i väskan.

Beställde Resorb och lite annat i veckan, som har kommit. Men man kan inte hämta ut paket i dag eftersom Hemköp e stängt.

Nej, nu drar jag ner till förrådet och hämtar grejerna!

.

Inga kommentarer: