torsdag 27 december 2012

Vanlig dag!

Äntligen är de 3 röda dagarna över! Och gymmet har öppet! Så i kväll blir det träning igen efter en veckas ledigt. 5 dagar i rad ska jag nu träna. Sen börjar ju helvetespassen på jobbet. Jobba 3 dagar 7-22 och en en ledig dag där jag måste klämma in 2 träningspass och sen jobba 2 dagar 7-22 i rad. Sen e jag ledig 2 hela dagar innan vi åker! :-) då får jag väl bo på gymmet! I Thailand kanske det inte blir så mycket träning, jag vet att sista veckan som vi har bokat boende för så ligger det ett gym ganska nära. Men annars har vi ju inte bokat något mer boende. Får hålla ögonen öppna så man kan träna någongång. En månads träningsuppehåll kan va jobbigt att köra igång efter.

Annars då? Jo jag e på jobbet som sagt. Och slutar om 5 timmar. Väldigt lugnt både igår och idag. Stannade kvar här i natt för att slippa åka hem och vända. I kväll ska jag förutom dra till gymmet, hämta ut paket och så ska Texas få bada! Han luktar ostbågar när han e smutsig! Och nu luktar han som en hel påse! ;-)

Ska bli skönt att vara ledig med pojkvännen nu i 4 dagar. Han börjar jobba först efter nyår. Så han glider runt nu ledig den jäkeln!

Solen skiner så det blir nog en promenad här senare!

Och ja! Nu är julen över och vi kliver på strikt kost igen! Inget sötningsmedel, senap, finncrisp, inlagd sill eller skinkpanering!

Ha de gött! Ciao!
.

Inga kommentarer: