söndag 16 december 2012

Söndag, igen!

Hej!

Nu har helgen gått med väldig fart igen! Söndagkväll är redan här!

Vi sitter hemma i soffan och precis ätit en fisksoppa jag slängt ihop. :-) helgen då.

På lördag storstädade och tvättade vi på förmiddagen. Sen tog vi en sväng till ny media Markt och passade på att äta lowcarb burgare på max. Handlade ocj sen åkte vi hem till F's pappa. Satt där en stund och tjötade. Vid 20 drog vi hem, och fick besök av Joel! En annan dj som jag faktiskt presenterat för F förra nyårsfesten. Han och hans tjej ska till Thailand nästa helg så det blev en del thailandssnack! Han stannade till 2, och vi hoppade i säng direkt han åkte.

Idag vaknade jag vid 9 med världens huvudvärk! En Ipren senare och jag somnade om på soffan. Vaknade vid 11. Väckte F och vi åt frukost. Sen drog jag till gymmet. Körde mage och 30 minuter på crosstrainern. Död! Sen gick jag nöjd hem! Duschade snabbt. F skulle till Frölunda och tvätta bilen. Så han dumpade av mej på Frölunda torg så jag kunde fixa julklappar. Men icke! Inte en julklapp jag hittade! Det blev strumpbyxor för nyårsfesten och en ny burk med BCAA xx. Vid 17 hade vi tänkt gå på Lisebergs julmarknad med Daniel och Evelina så F hämtade upp mej när han tvättat klart bilen så åkte vi dit och mötte upp dem. Mysigt! Så mycket gott de finns! Men det blev 2 koppar kaffe för mej, och sen va det bara att bita ihop! De gick bra. Ursobol tabletterna tar bort väldigt mycket av suget. Så det e skönt!

Nu blir det väl en film, och sen i säng. I morgon är det dax att jobba igen! Är dock ledig tisdag och onsdag! Så det blir inte så värst slitigt. Jobbar 7-18 på torsdag, och fredag 8-15, 17.30 går tåget upp till Värmland! Och där ska vi tillbringa nästa helg! <3 br="br"> .







Inga kommentarer: