fredag 14 december 2012

Letar Hardstyle.

Hej hej hej hej!

Japp jag e taggad! jag har precis fått i mej min craze och jag har tagit mina ursobol piller! Koffein effekt på båda! Och man blir lite nervig. Men det går över på gymmet sen.

Jag sitter och letar sköna hardstyle låtar att fylla min ipod med. Tänkte att jag tar med mej min ipod till thailand. Så slipper man ha iphone:en i sanden. Men det e fan inte lätt att hitta rena låtar. Det är alltid någon mix. Jag vill ha låt för låt ju. Jag får leta vidare i helgen.

Jag har oxå konverterat om hela säsong 5 av the big bang theory och flyttat över den till både ipaden och iphonen. Så nu kan jag kolla på det när jag står på crosstrainern på gymmet! :D Då blir det inte lika jobbigt att stå där.

Idag ska vi köra biceps / bröst. plus crossen! Efter gymmet vet jag inte vad som sker. Vi har en födelsedagsfest eller häng hemma i soffan att välja på. Jag e sjukt festsugen! Men jag borde inte dricka. Och F kan inte dricka nu så det blir antingen nykter födelsedagsfest eller soffan.

Nej nu får jag slänga på mej träningskläderna! F e nog på G från jobbet nu. Hepp hepp!

Puss å kram!


Inga kommentarer: