lördag 18 december 2010

Lördag 18 December - 2010. / @ work 7-22.

God morgon!

Nu har vi vaknat på jobbet. Vi fick övernatta här i natt för att jag glömt min nyckel till mitt hem, hemma. Och Joakim va hos några vänner i Mölndal. Så för att han skulle slippa och åka med nyckeln till mej så stannade jag här. Jobbar ju idag oxå, till klockan 22. Men i kväll åker jag hem och sover hemma. I morgon ska jag nog jobba över 4 timmar då jag gick hem tidigare i måndags. Så slutar 20 i morgon istället för 16. 


Jag har ju ingen frukost här så jag får vänta tills Ica öppnar. Kan inte äta deras mat, eftersom jag är laktosintollerant. Jag måste ha mjölk då jag vill ha havregrynsgröt. Måste köpa mat till Texas oxå.


Hoppas dagen går fort. Så jag får komma hem och ta en dusch! 


Hörs sen! 


.

Inga kommentarer: