onsdag 29 december 2010

Jag är igång.

Nu har jag tvättat 6 makiner med tvätt. Passar på att tvätta bäddmadrassens skyddsmadrass oxå. Har rensat bland sakerna i byrån i sovrummet. Joakim har ju tusen t-shirts som ligger huller om buller. Dessutom är det t-shirts som han inte använder. Så jag ska lägga undan dem. Eller slänga? Vågar jag det? =D Lägger dem bland hans arbetskläder istället. Han kan slita ut de fula på jobbet. Jag ska gå igenom mina linnen och t-shirtar oxå. Sängkläderna har jag redan gått igenom. Så man hittar nått när man ska ha det. Jag har plockat bort julen ifrån sovrummet och vardagsrummet. Bara julgranen och kökets pynt kvar. Julgranen får nog stå kvar ett tag.


Jag är så trött! Måste nog börja käka vitaminer så jag blir piggare. Tog en förut. En sån brustablett. Men jag ska nog gå till hälsobutiken och köpa nått. För det känns som jag bara går runt och slöar.

Nej nu ska jag fortsätta med byrån. Sen hänga upp och slänga in sista tvätten. 8 maskiner slutar det nog med idag. Tur att det finns 2 maskiner så man bara behöver springa dit 4 gånger..


.

Inga kommentarer: