måndag 27 december 2010

Meningslös dag.

Seg dag. Känner mej inte behövd för fem öre idag. Känns som att man bara fördriver tiden här på jobbet. Kanske känner så för att jag har en del att göra hemma. Men det får bli att pilla med det på onsdag. Jag ska tvätta våra duntäcken och dunkuddar, frosta av frysen, städa och tvätta resten av tvätten. Funderar på att slänga ut julen oxå. Dessutom så ska hemmet städas grundligt. Jag frågade Joakim om han kunde komma hem redan på onsdagkväll, så vi får se om han kommer då. Jag ska oxå köra igång med träningen. Träna onsdag, torsdag, fredag och söndag. På torsdag tänkte jag testa på zumba. Bokade in mej förut. Ska in till stan och köpa skor, väska, strumpbyxor och lösögonfransar till nyår. Det får bli på torsdag. Jo jag ska ju fixa dricka för nyår oxå. Så ja, en del att pilla med.


Vi sitter och kollar på tv nu. Texas ligger brevid mej och sover. Han är fortfarande helt slut efter helgen. Han vill bara gosa eller sova. Inget bus idag. Han har det bra lillen. Jag hade oxå velat ligga och slappat idag. Hemma på min soffa. Klockan 23 i morgon är jag hemma igen.


Tills dess: låt tiden gå undan!


.

Inga kommentarer: