söndag 19 december 2010

MysSöndag.

Hej!

Jag sitter i soffan i min lila mjuisdress och gråa raggsockor. Joakim sitter här och jag har fötterna i hans knä. Texas ligger brevid mej med hakan på mitt ben. Jag har min dator i famnen och jag känner mej så tillfreds med livet. Värre är det för min kusin som sitter fast vid Londons flygplats. Hon bor och jobbar i London nu och ska hem till Sverige och fira jul. Stackare som kanske inte tar sej hem innan jul. :(

Jag ska snart göra ett lite städryck här. Det är rätt städat men jag tänkte plocka bort de som stör mej och någon av oss måste diska. Jag ska ju till stan och vaxa mej 8. Så jag vill lämna hemmet fint. Jag lär bli kvar i stan en stund. Köpa julklapp till mamma och styvfar. Och en till lillkusinen My. Jag köper inte till alla mina kusiner utan bara till dem jag ska fira julen med. Och det är bara hon som är min kusin som jag ska fira med. Dessutom så är hon 1 1/2 år så det ska ju inte va så svårt att handla nått till henne. Blir nog en docka som man kan bada med. Eller kanske badkritor? Det kan ju va kul att kladda med.


Nej nu ska jag göra ett ryck här. Sen se en film innan läggdax. Får gå upp typ 6 till morgonen för att duscha och fixa mej innan jag ska dra in till the city.


Jag just nu. 


Så god natt. Vi hörs i morgon. Natti!

Inga kommentarer: