onsdag 22 december 2010

Onsdag 22e December - 2010. / @ work 7-22.

Idag är det dagen innan vi åker, och dagen för dagen före dopparedagen.


Jag somnade direkt jag la huvudet på kudden igår. Så har sovit i nästan 6 timmar. Men ändå sitter jag här på bussen och gäspar. Egentligen ska man ha 8 timmars sömn men då får jag gå och lägga mej 21. De vill man ju inte. Förhoppningsvis till våren/sommaren så läggs vårt schema om så att vi får börja 8 eller 9 istället. Då kan jag gå upp 6 eller 7. Det hade ju vart lite skönare. Då kan jag gå upp samtidigt som Babe. Äta frukost ihop. :) så kanske vi slutar lite tidigare typ att man jobbar 8-20 eller 9-21. Då kommer man inte hem så sent. Och de e ju skönt om man ska upp dagen efter och jobba. Men först ska vi pinas genom denna vinter. Buuh! Hade alla bussar kommit i tid och kommit fram i tid så hade det inte varit alls så jobbigt. Men att behöva stå och vänta på bussen i över 40 minuter, som jag gjorde igår när jag skulle hem. Det sög ju! Jag fick hoppa på en annan buss, hoppa av innan den fortsatte åt fel håll. Sen hämtade Joakim mej.


Idag blir det en pyssel och städdag på jobbet. Ända fram till 22..

Inga kommentarer: