tisdag 14 december 2010

Hushålls sysslor..

 
Jag hade ägg hemma som höll på att gå ut i datum, så jag har nyss använt dem. Det blev pannkakor. Orkat dock inte äta nu. E så trött! Jag orkar inte ta för mej något idag. 

Jag har iaf sorterat tvätten och ska bädda sängen nu. Sen slappa lite innan jag ska göra mej i ordning. Vi ska och provköra den nya Volvon, v60. Vi funderar på att köpa en. Men inte förrän jag fått mitt körkort och vänta tills det kommer ut någon begagnad. En helt spillrans ny e ju bara dumt då de blir så mycket dyrare ny. Fast samtidigt får man ju alla tillval på den som man vill om man köper den ny. Vi får se. Kostar ju en del med en ny bil. Men nu när jag band ihop lånet på lägenheten så tjänade jag 1500 kr i månaden. Det e bra. Och Joakim är snart fullbetald på sitt jobb. :)


Nej nu ska jag bädda sängen. Sen får jag nog fan orka städa lite. Dammigt blev de när jag drog in allt julpynt och bar ner saker till förrådet. 


.

Inga kommentarer: