söndag 19 december 2010

sugen på att zappa.

Om en timma drar jag hem. Ska bli så skönt! Joakim ringde och frågade om vi skulle hänga med hans mamma och hennes man till Liseberg när jag slutat. Jag hade faktiskt velat gått dit en gång till innan julen där är över. Men orkar jag? Jag som e så sugen på att sätta mej i soffan och Zappa på Tvn. Kanske hinner med det med. För de skulle käka julbord innan. Så jag kanske hinner landa rumpan i soffan innan Joakim kommer och plockar upp mej. Jag hade behövt gjort mer knäck och lite Julgodis. Men får väl görs det efter liseberg isf. Vi får se hur jag/vi gör.

Vi har bestämt att fira vår 2 årsdag i morgon istället för den rätta dagen som är på tisdag. Just för att jag slutar 18 på tisdag. Så vi ska ut och käka och sen se en bio. Vilken, bestämmer vi i kväll. Vi ska käka på heaven 23. Jag vill testa deras gigantiska räkmackor för 250 spänn! ;)

Nej nu ska jag hänga tvätt. Hej så länge!

.

Inga kommentarer: