söndag 26 december 2010

Söndag 26e December - 2010. / Annandagen.

Hej!


Nu sitter jag i bilen igen. Med Joakims mamma och hennes man. Jag måste åka hem för att jobba i 2 dagar. Joakim är ledig så han ska va kvar tills på torsdag. Då kommer han hem igen. Då e det dax att fira nyår.


Igår firade vi jul hos mamma. Jag fick jätte fina julklappar som jag får visa när Joakim kommer hem. För han fick ta dem i sin bil. Sen drog jag och Joakim på fest och sov hos en kompis i karlstad. I morse körde de mej till min syster som jag åkte med till Sunne. Joakim skulle vara kvar i karlstad idag.


Just nu e jag skit trött och lär somna i bilen. Kan tänka mej att vi är hemma i Göteborg runt 18 tiden. Då ska jag packa upp och sen ta ett bad. Jobbar 7-22 måndag och tisdag, så jag övernattar där i morgon natt.


Nej nu drar jag ner luvan över ögonen och sover.


.

Inga kommentarer: