måndag 20 december 2010

Julklapparna är nu klara!



Nu va alla julklappar fixade. Plus lite till mej! :)  Jag sitter på bussen påväg hem. Jag ska hoppa i mjukisbyxorna så fort jag kan! Sen ner i soffan. Måste oxå välja kvällen outfit. Det blev inte att käka på heaven 23, det va fullt den tiden vi ville käka. Så jag bokade bord på Danilo istället. Där har vi käkat förut så man vet vad man får. Hoppas de har räkmackor där! ;)

Nu jobbar jag i 3 hela (nästan hela, jobbar 7-18 i morgon och sen 7-22 onsdag och torsdag) dagar! När jag slutat på torsdag så kommer Joakim och hämtar upp mej, sen drar vi mor Värmland! Därför måste jag börja packa idag. Har inte så mycket tid över. Måste dessutom göra julgodiset klart och handla glögg och sill som ska med upp till värmland. Vi ska ha med skidorna oxå, för på juldagen öppnar backarna i sunne.

Nej nu är jag framme. Ska kliva av bussen! Hej hopp!
.

Inga kommentarer: