tisdag 21 december 2010

Tisdag 21e December - 2010. / @ work 8-18.

Hej hej hallå!!


Ja då satt man på bussen igen. För att jobba 11 timmar. Idag är jag inte bara trött utan jag mår illa oxå! Ursch! Blev sent i säng igår. Va ju ute med babe igår. Kommer ett inlägg senare om filmen och middagen.


Idag jobbar jag till 18. Så när jag slutat så ska jag raka vägen hem. Packa min väska, packa ner alla julklappar och ställa allt i hallen. Leta upp mina skidor, pjäxor och hjälm. Ställa det i hallen med. Packa ihop Texas saker. Sen städa hemmet, och göra Julgodis. Jag ska även handla glögg och sill. Så är allt klart tills vi ska dra. Jag åker ju hem och sover natten mellan onsdag och torsdag oxå tror jag. För att få duscha och så. Joakim kommer ju och hämtar mej på jobbet på torsdagkväll. Och jag hoppas verkligen inte att vädret, snön ska hindra oss för att åka. Annars får vi väl vara ensamma på julafton. Det hade ju vart mysigt. ;) nja, inga julklappar då ju, förutom Joakims.


Kommer ett inlägg om gårdagen senare. Hej så länge!


.

Inga kommentarer: