lördag 25 december 2010

Lördag 25 December - 2010. / Juldagen.

Nu sitter vi i bilen igen. Solen skiner men mätaren visar -20 grader. Värmland är verkligen julens hem. Sjukt vackert med frostade träd när solen skiner igenom dem. Det är vitt överallt. Vi har just hämtat Texas hos svärmor och ska till min syster i Karlstad. Julmat, julklappsutdelning och massa kärlek. Jag ska gosa med min systerdotter för fullt! Min lilla kusin My på 1 1/2 år kommer oxå. Där får jag nog och gosa lite. :)
Vi skulle egentligen börja dagen med skidåkning men vår bil gick sönder igår. Så vi lämnade den till pappa igår och lånade hans bil över dagen. När vi skulle åka dit och laga den i förmiddags så hade min underbara pappa redan fixat den! :) så nu funkar den igen! Lämnade en julblomma till farmor och sen åkte vi. Vi ät snart framme hos Fia. Då ska vi lasta in alla julklappar vi har med.

Återkommer nog senare. Hs en mysig juldag! Kram!


.

Inga kommentarer: