fredag 24 december 2010

Jul hos svärfar.

Hallå!


Vi firar för fullt här. Det är jag, Joakim, Moa (Joakims syster), Moss kille Patrik, Joakims pappa och fru, Joakims farmor och farfar, Joakims kusin och flickvän och deras hund. Joakims andra syster va här förut oxå. I morgon ska vi fira med min familj! Mamma, styvfar, lillasyster Icka, lillasyster Sofia med man och dotter. Självklart ska Joakim med. Vi ska vara hos Sofia med familj i Karlstad. Ska bli mysigt! 


Jag har fått julklappar idag och jag får i morgon. :) lägger ut vad jag fått när jag kommer hem. Jag fick vad jag önskat med av Babe! Han lurade mej i morse med fel paket men sen fick jag rätt. :) 


Nu kommer hunden och gör mej sällskap i sängen. De andra spelar jatzy. Skit tråkigt spel så jag slappar lite inne på rummet sålänge. Världens goaste amstaff har Joakims kusin! Texas är hos svärmor, med de andra hundarna för denna goa hunden här gillar inte andra hundar. 


Föresten! Jag fick den mittersta! En vit! Jag tjuvade och snodde den från understa lagret när ingen såg! =D


Säger god natt nu. Hörs i morgon! 


.

Inga kommentarer: