onsdag 22 december 2010

Lösning.

Nu är det löst, allt. Vi åker i morgon kväll (om det inte är snöstorm) till Sunne. Vi sover hos Joakims mamma. (de har stuga upp i Sunne så de ska fira jul där) Firar julaftons morgon där med dem. Gör oss i ordning och sen drar vi till Joakims pappa. Firar resten av julafton där. Sover över där. Juldagens morgonen drar vi till finnfallet och åker skidor. Vid 13 får vi dra antingen till min mamma eller till Joakims mamma och göra oss i ordning. För att sen dra till Karlstad och fria eftermiddagen med min familj hemma hos min syster Sofia. På kvällen blir det nog fest och sen sova hos en kompis till Joakim. Annandagen ska vi spana in mellandagsrean och sen åker jag hemåt. Till Göteborg med Joakims mamma då Joakim ska vara kvar i Sunne. Jag måste hem och jobba måndag och tisdag. Sen är jag ledig i en vecka! :)


Ja jag vet. Det kommer bli en del flacksande runt. Men så är det när man har skilda föräldrar och min pojkvän har ju oxå det. Ska ju förbi min farmor och pappa oxå. När? Ja det får nog bli påvägen till finnfallet. Eftersom de bor påvägen dit.


Nästa jul så flyr vi nog landet.


.

Inga kommentarer: