onsdag 22 december 2010

Middag och bio.

Jag skulle ju ha bloggat om middagen och bio igår. Men det glömde jag helt bort. Hade mycket för mej igår både på jobbet och hemma.

Vi åt på Danilo. Det ligger i samma hus som biografen bergakungen Man går in samma väg så en trappa upp. Bergakungen ligger vid Scandinavium för er som inte vet. Bergakungen är ganska nybyggt ca 4 år kanske?

Middagen va jätte god! Jag åt en pizza med räkor, Joakim åt revbenspjäll. Det har filmtema som inredning. Trevlig personal och inte allt för höga priser. Notan slutade på runt 600 kr för oss båda. Han tog en förrätt och drack en öl. Jag drack en dricka.


Filmen va sjukt bra. Tron legacy. Vill inte tala om filmen för mycket. Men den va verkligen värd att se. 2 timmar lång med 3D glasögon och en stor popcorn mellan oss. Lite spännande emellanåt så då passade Joakims hand i min hand perfekt. <3


.

Inga kommentarer: