torsdag 23 december 2010

Torsdag 23e December - 2010. / @ work 7-22.

Yes jag hann med!! Min första buss va sen. Så när jag skulle byta till nästa buss så stod den vid hållplatsen. Jag sprang och hann!! Skönt att slippa stå här och vänta. Nu gäller bara att bussen är framme vid färjan i tid. Men idag är det inga bekymmer för idag drar vi hem till Värmland! Ska bara jobba 15 timmar först.. Kanske fick dra tidigare idag. Så då får man vara effektiv. Börjar med att shoppa julklappar med jobbet. Jag ska köpa en till Joakims mamma och styvfar. Joakim är grön på julklappsmarknaden. Så jag får väl ställa upp. Han får fixa en till sin pappa iaf. Jag hade valt att köpa till Joakims syskon oxå. Men det tyckte inte han. Så det är upp till honom. Man ska iaf löpa till dem som köper till en.


Nej nu ska jag njuta av min sista dag för denna vecka. Sova lite på bussen. Framme om 30 min.


.

Inga kommentarer: