måndag 18 april 2011

Att knulla runt som tjej?

Det har börjat komma rykten som inte är sanna. Och det suger.
När en tjej och kille gör slut så förväntas hon sitta hemma och gråta, medans killen knullar runt. Det är tydligen såhär mallen ska de ut. Råkade dock det vara omvänt så är tjejen en slampa och det är synd om killen. Även om det är killen som gjort slut.
Nu är det kanske inte så i mitt fall, det va jag som tog upp att vi kanske skulle gå skilda vägar, men han höll med. Sen vad var och en gör på varsitt håll är upp till var och en. Vill han ligga runt, Varsegod. Vill jag, Varsegod. Men så är det inte i verkliga livet. Det är inte accepterat att tjejen (jag) skulle dra med en kille hem. Smutsigt! Hon har ju just gjort slut! Även tjejer tycket så, men värst är killens killkompisar. De smutskastar alla tjejer som gör så. Nu säger jag inte att jag "ligger" runt. För det gör jag inte. Men jag träffar väl en kille ibland. Som jag känner sen innan. Va det nu är med de och varför vi gör det spelar ingen roll i detta sammanhanget. Om det bara e för sexet, så ska det inte spela någon roll. För villkoren ska vara det samma oavsett vilket kön man har. Så länge man inte sårar någon medvetet. I mitt fall snackar folk lite för mycket osanning. Lägger ett och ett ihop och sagt till mitt ex att en kille i princip har flyttat in hos mej?! Han har varit hos mej 5 gånger sen det tog slut mellan mej och exet. Och om de tycker att man han flyttat in då så borde de tänka om. Inget av det jag gör, gör jag medvetet för att såra någon. Jag gör bara det jag vill göra. Jag har till och med undvikit att skriva vissa saker på fejjan för att inte det ska misstolkas eller såra Men ändå hittar folk på saker genom att läsa min status där. Jag mår skit dåligt av att få veta att det sägs saker om mej till mitt ex som sårar honom. Som inte ens är sanna. När jag förklarat det för honom så får jag en käftsmäll genom en bild på fejjan. En bild på honom och hans förra tjej ihopslingrade, bilden är tagen i helgen.. 
Då önskar man att man sa killen man "träffar"s namn (mitt ex vet vem han är om jag säger namnet) och säga att han e grym i sängen! Fy fan va jag ångrade att jag försvarade mej, och att jag ens bryr mej om ifall jag sårar honom. Misstolka mej inte nu. Jag vill INTE ha tillbaka mitt ex. Absolut inte. Men denna tjejen som e på bilden har varit och trasslat till vårat 2 åriga förhållande. Och att detta skulle va något nytt, att de ses. Tvivlar jag på. Och insåg att vårt förhållande kanske egentligen va en enda stor lögn. Jag är så jävla besviken på mej själv att jag inte gjorde slut på alt tidigare. Att jag bara bitit ihop och gått med på allt.  Jag kommer ju få det svårt att kunna börja lita på en kille igen. Ena exet är grisigare än det andra.
Med detta vill jag säga. Knullar runt tjejer. Och bli aldrig kär! ;) fy fan för kärlek! Den gör en till slut så illa! Att döden skiljer en åt, finns inte längre..

.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Jag hade gärna knullat med dig :)

Anonym sa...

hälsokälan hör av dej. håller med dej. 100% låt han gråta... he en hunkk!