tisdag 12 april 2011

fullt upp.

Hej hopp!

Det har inte blivit så många inlägg idag. Men har verkligen haft fullt upp. Men nu är jag hemma iaf. Jag är så sugen på godis! Ska man våga sej förbi affären? JA! Jag måste ha godis! :)

Jag hat haft en sån seg dag idag. Hjärnan har varit på en helt annan plats. Men nu är det okej igen. När man fick komma hem till soffan och ta det lugnt. Jag hade tänkt träna, men min hälsena på vänster fot är helt knas. Så jag får vila. Så jag inte skadar mej och gör den värre. Jag jobbar i morgon 7-22 och på torsdag 7-18, sen får jag sällskap av en söt sak, och vi ska ha skräckfilmskväll :) Tur att han har en stor famn att krypa in i när man blir rädd. :P Fast han kanske blir räddare än mej. ;)

Nej nu drar jag till hemköp och fixar en stor godispåse! :D

.

Inga kommentarer: