söndag 24 april 2011

i min soffa.

Nu har jag varit ute på promenad med Lillen. Och fått i mej frukost. Jag gick nyss igenom frysen. Där fanns inte mycket. Men jag klarar mej denna vecka som kommer. Så får jag handla när jag kommer hem ifrån värmland. Jag åker dit till helgen.

Jag skulle ju träna idag. Men, det är ingen idé. Jag är vrålförkyld! Hostar och är slemmig i halsen. Min röst är fortfarande hes. Jag tar mej nog en långpromenad senare. Men till gymmet går jag inte. 

Vad gör jag idag då? Jag ska göra matlådor av den maten som finns hemma. Hade torsk och Lax, så det blir en vecka med fisk. :) Kokade ägg nyss, så det blir torsk med äggsås. Till det måste jag köpa blomkål och broccoli, eftersom jag inte äter potatis. (för mycket stärkelse). Jag ska plocka i ordning lite. Rensa lådor kanske? I kväll är det BB veckofinal! :) Blir nog lite av ett spa här hemma med hårinpackning och ansiktsmask. Måla naglarna. Kan behöva fixa till mej lite efter denna vilda vecka. ;) Sen hoppar jag i säng tidigt idag. För i morgon ska det jobbas igen. Skönt att jag fick en röd dag på jobbet iaf. 

Undra om affärerna har öppet i stan idag? 

.

Inga kommentarer: