onsdag 27 april 2011

Onsdag 27e April - 2011.

God morgon! 

Inte hann jag se klart filmen i går heller. Somnade ifrån den! :D Jag får helt enkelt se klart den på tåget sen. :) Bokade en biljett förut. Så nu är det bokat och bestämt. Är framme 14. Såg att vädret är sämre där. Det suger ju lite. Men det får gå. Blir nog kvar där och åker sen till Sunne på fredag istället. Åter i göteborg på söndag klockan 16. Då ska jag träna, handla och städa! Min vanliga söndag. 

Jag har betalat alla räkningar, och fy fan va pengar det går när man bor själv! Ursch. Samtidigt så kan man lägga pengarna på precis det man vill. Det är skönt. 

Vad göra nu då? Jag har packat klart (självklart förmycket), bäddat sängen, diskat och ätit frukost. Jag ska dra in om en timma. biljetten fick jag på sms, så den behöver inte hämtas. 

Segt om solen inte skiner där. :( Jag som tänkte komma hem jätte brun! Jag får väl lägga mej i solariet i värsta fall! =P 

Bloggar på tåget senare. 

Hej då Göteborg! Hej Hej Karlstad! <3

.

Inga kommentarer: