torsdag 28 april 2011

Ute på äventyr.

Hoppade just ner i systers soffa. Jag drog iväg med Jennie och Emil till ett skönt ställe och grillade korv. :) Sen drog vi hem till Emil och kollade på BB. Och nu är jag hos syster igen. De sover. Jag tänkte kolla på en film. Jag är ju typ aldrig trött nu för tiden. Vet inte riktigt vad jag går på? Kolhydrater? ;)

Mysigt att träffa Jennie igen. Det kan gå flera år innan vi ses, så när vi väl ses så är det som om jag sågs i går, typ. Vi träffades ju sist jag va här, förrförra helgen typ. Men gången innan så va det typ 2 år sen sist. Men nu när syster bor i stan så är det mycket lättare att träffa alla, när hon har gångavstånd till centrum. Så härligt att bara sjunka ner i soffan brevid någon som man känt så länge och berätta om mitt liv som det är nu, eller hur om hennes liv. Vi måste helt enkelt ses oftare. Vi har så sjukt kul ihop! Sen har hon den bästa storebrodern man kan ha! Snäll och gullig. Omtänksam. :) Så han har oxå fått varit med och lekt idag. Man känner sej så hemma och trygg när man är med dem. Man kan lixom va sej själv. :)

Här kommer lite bilder ifrån kvällen.

Solnedgången. :)


Grillmästaren Emil!

Sötnosen! <3

korv och pepsi!
Texas i hans nya halsband.
Jennie, Jag och lillen.

Härligt! Nu slår jag igång filmen!

Natti! XOXO.

.

Inga kommentarer: