tisdag 26 april 2011

Kramper..

Ligger i sängen. Har pysslat lite här hemma. Varit nere i källaren och rotar fram mera sommarkläder. Det va inte så lätt när Joakims grejer står i vägen. Men jag fick klättra. ;) jag har oxå varit och slängt massa kläder och skor som var utslitna. Och plockat ihop vinterkläderna. Packat träningsväskan och väskan till slottskogen. Jag ska käka frulle när jag vaknar, sen drar jag direkt till gymmet. Ska köra igenom hela kroppen hade jag tänkt. Och sen sola. 

Jag måste nog sitta uppe och sova i natt. Bröstet krampar och framkallar hostattacker. :( och så blir jag sjukt torr i munnen av medicinerna. Så jag har en flaska med vatten brevid sängen. Så får jag suga på halstabletter under dagen.

Nu ska jag se klart på filmen, sen sova. Måste sova. Så jag orkar köra hårt i morgon! :)

Natti!

.

Inga kommentarer: