torsdag 28 april 2011

Mitt i natten.

Jag ligger nu på syrrans soffa. Mina systrar delar på dubbelsängen. Jag har ju gått och blivit en nattuggla, så jag kan ändå inte sova. Så jag tog soffan. Den är faktiskt rätt skön. Så sover Texas mellan mina fötter. :) Måste nog tyvärr vända på dygnet snart. Så jag orkar börja jobba till veckan. Ska väl se till att somna tidigt på söndag? :)

Jag tänkte ge denna filmen en chans till nu. Jag började ju se den med en söt vän, sen har jag sett 10 minuter gånger 5 typ.. Somnat ifrån den ett antal gånger. Så nu är det väl inte många minuter kvar av den. Se om ögonen orkar hålla sej uppe? Måste vara en skitkass film! ;) Men jag måste se klart den. Så jag kan slänga den sen. För tänk om någon frågar mej om just den filmen så har jag inte sett de 30 sista minuterna. Det kan ju bli lite pinsamt. haha.

I morgon skulle solen skina. Då åker bikinin på och sololjan! ut och steka i solen! Vi tänkte grilla oxå! :) Kanske drar in till stan i morgon om Jennie är ledig och träffar henne. Måste ju se hur hon har det i sitt hem här i Karlstad. Måste in till stan och fixa en skjorta till festen. Köpte en cowboyhatt idag. I zebramönster! :P hett va? hehe.

Nej, nu åker filmen på, Hörs i morgon!

 XOXO.


.

Inga kommentarer: