lördag 23 april 2011

Lördag 23e April - 2011.

Åhh fy fan! Idag mår man som man förtjänar. Bakis gånger 5! Somnade inte förrän halv 6 i morse. Kom hem 3 men jag kollade på bb och sen så kunde jag inte somna. Texas väckte mej vid 10.. Bara att gå ut med honom. Kröp ner och upp i trappan typ. Fy fan. Så ska man ut idag med. Orka. Jag får nog vara nykter i kväll. Jag som skulle träna hela påskhelgen. Haha. Gick ju sådär med det. Men e jag nykter i kväll så kan jag iaf träna och sola i morgon. :) tanken är god. Vi får se. Slutar väl med att jag vaknar upp lika dålig i morgon.

Kanske ska tala om va jag gjorde igår. Jag satt ju hemma hela dagen. Emil ringde mej på eftermiddagen och frågade om jag ville med på en utefest. Så jag drog hem till honom och drack lite. Där va oxå Daniel och sen kom Fredrik. Vi drog till röda sten där utefesten var. De hade gjort brasor och en dj spelade musik. Hur skön stämning som helst! Vi drog sen hem till Emil och satt och kollade på youtube klipp, spelade fiskspel och käkade mat. Jag somnade på hans soffa, men vaknade som tur var. Och drog hem. Kan ju inte lämna vovven alldeles för länge.

Nej nu drar jag ner rullgardinen, bäddar ner mej i soffan och kollar på en film eller 2.
Puss på er!
.

Inga kommentarer: