tisdag 19 april 2011

Ledig i 5 dagar!!

Nu sitter jag på färjan. Jag ska faktiskt möta upp en vän påvägen. Vi ska hem till mej och kolla på film. Kanske hinner se BB på play innan det blir för sent. Ingen av oss ska upp tidigt i morgon ändå, så vi har hela natten på oss. 

Så underbart att vara ledig hela veckan ut! Jag har ju tänkt köra hårt med träningen. Vi får se hur det går med det Min hals börjar göra ont igen. Jag har varit så sjukt trött idag! Ovanligt trött. Risken är väl att jag somnar till filmen. Får sitta upp så brukar jag hålla mej vaken. Sist vi kollar på film så somnade och vaknade jag flera gånger Sover du? Neej då. Haha.. ;) 

Vi hörs i morgon. Då ska jag hämta ut mitt körkort! Wiiie! Jag ska oxå träffa Becca för att dricka vin. Lära mej dricka vin. 

XOXO

.

Inga kommentarer: