tisdag 19 april 2011

Body scaning.


• VIKT: 54,4 kg med frukost i magen och fullt påklädd. Hemma väger jag mej naken och tom i magen. Där väger jag 53,4 kg.

• % FETT: 21,5 %, en tjej ska ligga mellan 21-33 % så jag ligger ju grymt bra till.

• % VATTEN: 57,8 %, kvinnor ska ligga mellan 45-60 % vatten.

• KG MUSKLER: 40,5 kg, där ingår skelettmuskler, mjuka muskler så som hjärt- och matsmältningsmuskler samt den vätskan som finns i dessa muskler.

• FYSISK GRADERING: 5, 5 är lika med standard. 1 är dold fetma 9 är muskulös.

• VILOFÖRBRÄNNING: 1293 kcal, det är vad jag förbränner på en dag om jag enbart ligger på soffan.

• METABOLISK ÅLDER: 12, den talar om hur "gammal" kroppen är. 12 är det lägsta man kan vara.

• KG BENMINERAL: 2,2 kg, vikt under 50 kg ska en kvinna ligga på 1,95 kg, vikt mellan 50-74 ska en kvinna ligga på 2,40 kg.

• BUKFETT: 1, en etta är det lägsta man kan ha.

Nu vill jag få upp min muskelmassa, vill få upp min fysiska gradering, och upp med min viloförbränning och ner med fettprocenten. (vilket inte är nödvändigt). Men jag vill absolut inte gå ner i vikt.
.

Inga kommentarer: