tisdag 19 april 2011

Tisdag 19e April - 2011. / @ work 7-22.

God morgon! Sovit 4 timmar! Härligt va? Nope. Hade svårt att somna igår. Många tankar i huvudet nu. Både bra och dåliga. Men jag försöker stöta bort de dåliga och försöker att inte låta dem
påverka mej. Se framåt. Skita i sånt som hänt. Det ligger i mina händer nu. 

Idag ska solen skina! Härligt! Blir nog någon timme ute i solen på jobbet idag. Jobba på fräknarna. Efter jobbet ska jag möta upp söt som ska med hem och så ska förhoppningsvis skräckfilmen vi inte hann se sist, ses. :) Får ju passa på att se såna filmer när man har sovsällskap. Annars vågar man ju knappt somna! Mörkrädd! I morgon ska jag träffa Becca! Vi ska dricka vin, jag hade tänkt lära mej det nu. :)

Hörs senare! Då det kommer ett inlägg om hur kropp scaningen funkar och vilka resultat man "borde" ha. 

Puss och kram!

.

Inga kommentarer: