söndag 17 april 2011

Söndag 17e April - 2011.

God morgon! Jag sitter nu på tåget hem till Göteborg. Jag hinkar vatten för att inte bli bakis. Mår faktiskt helt okej trots 7 cider och ett glas vin. Konstigt. Jag som blir bakis bara av att titta på en cider.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag va först hos Emil med Jennie, Lorina och en tjej som hette Lena. När vi va lagomt rund under fötterna så drog vi in till stan. Vi gick på blue moon. Där träffade jag på gamla vänner. :) jätte kul! Tyvärr så stänger de ju ställena här redan 2. Så det sög ju inte. Men när vi dansat färdigt så gick vi och åt mat. (för ovanlighetens skull). När vi fått i oss maten så tog vi en taxi hem, jag och emil. Jennie bor mitt i stan och emil bor nära min syster så vi åkte tillsammans. Jag klev in hos syster tyst som en mus för att inte väcka Julia. Jag lyckades! :) 

När jag kommer hem ska jag möta upp en kompis, vi ska iväg på en kroppsscaning. Sen tar vi nog en fika. Egentligen vill jag bara åka hem. Och ligga i soffan. Dagen-efter-mys e jag sugen på! Men det blir nog en sväng ut i springskorna. Jag måste röra på mej efter denna helgen! ;) 

Hörs senare. Kommer självklart lägga upp kroppsscaningen här sedan.

.

Inga kommentarer: