måndag 25 april 2011

Måndag 25 April - 2011.

Hej hopp!

Jag har nyss fått i mej lunch. Så nu är magen glad. Jag har oxå varit inne i stan och hämtat ut mina mediciner de skrev ut till mej i går. Jag har ju ett apotek där jag bor, men det va stängt idag. Så jag drog in till NK och hämtade medicinen där. I nordstan va det 40 nummer före mej, och jag fick inte ta med Texas in dit. På NK va det ingen kö alls, och Texas va välkommen. :) Så dit går jag gärna igen.

Vaknade vid 10. Då drog jag och Texas ut på en promenad. Jag mår inte speciellt dåligt. Det är bara hostan som är jobbig. Det lixom kliar i halsen hela tiden. Så är jag ju hes. Där är det värsta, att jag inte kan snacka. Eller får. Dock har jag redan pratat idag. Men jag får väl försöka att inte snacka i onödan. Jag tror att jag åker upp tidigare till värmland. Om jag ändå är sjuk och inte får jobba, så kan jag lika gärna sitta där tyst. Men jag måste vänta tills lönen kommer på onsdag. Måste ordna lite innan.

Nej nu ska jag dra ut en sväng. Går ju inte att sitta här inne. Hostmedicinen och cortisonet får följa med!

.

Inga kommentarer: