tisdag 26 april 2011

Dagen i slottis.

Hej!

Sitter hemma och kollar på BB. Planerar min vecka oxå. Jag åker ju hem till Värmland redan i morgon. :) Ska bli skönt att komma hem en stund, samtidigt så undrar jag vad jag ska göra där. Kan inte bestämma mej om jag ska stanna hos syster i Karlstad eller om jag ska åka med Mamma till Sunne. Ska kolla med Malin (en kompis som jag träffade på körskolan) om hon är ledig torsdag så vi kan hänga i Sunne. Eller så stannar jag och hänger med syrran i Karlstad. Min minsta syster ska oxå vara där, i karlstad alltså. Vi får se vad jag känner i morgon. Jag kan ju låna Mammas bil och glida runt lite. :D Hälsa på pappa och farmor kanske? Har inte så mycket vänner kvar i Sunne, antingen så har man växt ifrån dem, eller så har de flyttat därifrån, som jag. Jag vet iaf att jag ska träna där uppe. Mamma har den perfekta banan att springa runt. I skogen, tyst och lugnt. Härligt!

Dagen då. Vi möttes i slottis, Jag Emil och Becca. Sen kom Maria, Erika, Kattis och Fredrik.. Vi spelade jatzy och bara hängde. Vid 18 drog vi hemåt. Jag följde Emil och Becca hem och tog vagnen härifrån. När jag kom hem så fixade jag middag och sen packade jag. 11.07 går tåget i morgon. :) Framme i karlstad vid 14. Jag har faktiskt mer vänner i karlstad, så jag kanske ska stanna där och hänga med dem och åka till Sunne på fredag när lillasyster blir hämtad. Jag ska kolla läget med vännerna där. Sitta på uteserveringar och mysa och skratta med sina gamla vänner. :)








Mina vänner i slottis. <3


.

Inga kommentarer: