tisdag 26 april 2011

Färgglatt!

Sitter här och väntar ut vänner. Vi ska dra till slottskogen och dega. Sola och ha det gött! Jag va ju förbi gymmet förut. Gick inte att träna alls. Jag är alldeles för yr. Så jag får väl vila denna vecka oxå.. Suck. (har dock packat ner springskorna för att använda uppe i värmland.)



Igår hade jag lite tråkigt och målade mina naglar i olika färger :) Blått, blått och grönt! :)

Jag har oxå snackat idag. Dumma mej! Men min röst låter lite bättre, dåligt styrka i den bara. Jag va förbi netonnet förut och köpte ett minneskort till systemkameran, för det hade ju pajat. Så nu kan jag fota igen. Vill ha ett nytt objektiv oxå, men det får vänta lite tills jag har lite mer pengar i kassan. Kameran åker med till slottis. Så ska jag fota mina fina vänner :) Kanske bjuder på ett kort eller 2 här när jag kommer hem. :)



Packade ner en seriebok. Så jag har nått att sysselsätta mej med i solen. Kan dock inte sitta i bikini för jag har en vaxningstid på tisdag. Vill ju inte att folk ska tro att det går björnar i slottskogen! ;)


Nej nu får jag plocka i hop här och sen hoppas jag på att vännerna skyndar sej lite. Så jag kan dra in!


.

Inga kommentarer: