torsdag 14 april 2011

Torsdag 14e April - 2011. / 7-16.

Hej hopp!

Idag svider mina ögon! Jag ville ligga kvar i sängen! Men det gick ju inte. Upp och jobba! Sitter på bussen nu. Det är 7 grader varmt och det har blivit ljust, inte helt men snart så. Idag slutar jag 2 timmar tidigare än tänkt. Och jag slutar dessutom på torget där jag bor. Så det är bara att dra hem. :) gött! Jag fick en tvätt tid vid 17 idag, så jag ska tvätta och städa mitt hem. Jag måste oxå laga matlådor och packa. I kväll får jag besök av söt. Så jag ska göra mat till oss oxå. Senare blir det skräckfilm! 2 stycken ska vi se, ett och två. Jag älskar skräckfilm! Han med! Så det kommer bli kul! Scream 4 kommer ju ut i morgon på bio i morgon. Vi pratade på att gå och se den nögon kväll. :)

I morgon klockan 11.07 går tåget till Karlstad. Framme 14.00. Ska bli så mysigt att hänga med syster och systerdotter! Kommer ha det så mysigt!

Nu ska jag vila mina ögon lite. Snart dax för cykeltiden! :)


.

Inga kommentarer: