fredag 15 april 2011

Fredag 15e April - 2011.

God morgon!

Dagen började sjukt mysigt! :) sen fick jag våfflor till frukost. I mitt egna hem! Fattar ni eller? Det har väl typ aldrig hänt att det är någon annan som gör frukost till mej i mitt hem?! Fortsätter detta så kommer jag bli bortskämd! Härligt att få bli uppassad! 

Han kom vid 20 igårkväll. Vi åt räkmackor, jordgubbar och färsk ananas. =P avslutade med soyaglass! Mums! Vi kollade på hockeyn (Färjestad tog smsguld! Wihooo), sen big brother, och efter det en skräckfilm. :) vi avslutade med gullivers resor. Somnade som en Prinsessa, och vi vaknade vid 9.

Nu sitter jag på tåget till Karlstad. Upp och mysa med Sofia och Julia (syster och systerdotter). Och självklart ska vi fira Färjestad på torget vid 17.00!

Nu får jag spara på batterierna! Hörs sen när jag är framme.

.

Inga kommentarer: