onsdag 13 februari 2013

Alla hjärtans dag.

Tjena!

Redan hoppat ner i säng! Ligger och kollar på Mia på grötö med en snarkande pojkvän bredvid. Han e ju snickare, och just nu jobbar han utomhus. Så han e helt slut när han kommer hem stackarn.

I dag klev jag upp 8! Jag har bytt signal på alarmet så jag e förvirrad varje morgon när jag vaknar och tror att det är någon som ringer. Antar att jag har haft den signalen som ringsignal förut. Upp kom jag iaf inte förrens 8.30. Ut med vovve, kaffe och ett glas fil med kanel, packa träningsväskan, packa lunch, klä mej. Och tog bussen till olskrokstorget. Tränade först, cross + mage idag oxå! Världens minsta gym! Ursch! Sen gick jag hem till Frankie och Nellie. Hängde där i några timmar. Vaktmästaren ringde mej när jag va hos Frankie. Jag ringde i måndags och anmälde att min kran e trög i köket. Han ville komma vid 15 och fixa den. Så jag fick dra hem vid 14. Nu är kranen bra igen! De kom 2 gubbar som fixade de! :-)

I kväll har vi firat allt hjärtans dag. Kräftor, räkor  och lite ost! En rosväxt fick jag oxå! :)

Natti natti!
.

Inga kommentarer: