torsdag 21 februari 2013

Hej helg!

Hej hej!

En timma tidigare fick jag gå hem! Så nu sitter jag på bussen hem. Och ska ju faktiskt inte jobba förrän på tisdag. Dock har jag ett personalmöte i morgon vid 13. Men vi ska bara träffa våran nya kontaktperson på kontoret. De har ändrat personer hej vilt det senaste! Tur att bi är en väldigt självständig grupp. Som aldrig behöver dem. Kanske pga gruppens utmärkta samordnare?! (Läs: JAG!)

I morgon ska jag oxå träna. I Frölunda faktiskt. Vi ska förbi svärmor och käka/visa Thailandsbilderna. Så nu ska jag raka vägen hem och plocka bort en del bilder som vi INTE tänker visa! ;-) klippa ihop en liten film kanske?

I helgen blir det lugnt. Jag tänkte köra challenge igen på lördag. Min kompis Emil blev ju oxå sugen och anmälde sej. Han fick dock bara en reservplats. Så vi får hoppas att några hoppar av. Så att vi kan köra ihop! Jag har träningsvärk sen förra lördagens challenge! Det är crossfit inspirerat, och jag är såå sugen på att börja köra crossfit! Jag har ju dock köpt mej ett årskort på nordic wellness nu, så jag får köra där ett år till. Men jag tänkte faktiskt pröva crossfit snart.

3:e dagen med periodisk fasta nu. Det funkar jätte bra! I dag gick jag upp 6 och åt frukost först 11. Jag drack en svart kaffe vid 8, sen fick jag bara underhålla mej med jobb tills det va dax att käka frukost. Jag har kommit in i en makrill/ägg/avokado-period. Hur gott är inte makrill i tomatsås! Mums! Lite löskokt ägg med en klick majjo på och en avokado! Mums! Nyttigt som fän oxå ju! Nästan inga kollisar och mycket fett! (Bra fett!) ägg innehåller ju allt utom c-vitaminer, och makrillen omega-3. Jamm jamm!

Ikväll blandade jag ihop en pudding igen! Fy den e så god va! Hade i lite grädde! Så den smakade smält glass! :-P den får bli helgens godis helt enkelt! Känner på mej att denna påsen kommer gå åt fort!

Nej, natti natti på er! Nu ska jag byta buss!

1. Min proteinpudding med hallon på!
2. Texas på färjan, är rädd att jag ska lämna honom så han hoppar upp på min väska! Väskan glömmer hon väl aldrig? Sötast!
.



Inga kommentarer: