onsdag 20 februari 2013

Vakna, svart kaffe!!

Tjabba!

Klockan ringde 07.30! Jävla trött! Men jag har ju en tid för klippning i sandarna vid 10.15! Tar 45 minuter dit härifrån. Jag har ju börjat med periodisk fasta så jag fick fixa frukost att ta med. 2 kokta ägg och sista skvätten rysk yoghurt med blåbär. Klockan 11-19 har jag mitt ätfönster. Under 19-11 så får jag dricka sånt som inte innehåller någon energi. Som ex svart kaffe, vatten, light dricka. Just nu dricker jag svart kaffe! Jag är klar här hemma, så jag väntar på att gå till bussen.

Vi får se vad som händer hos frisören idag! Ursch! Det är värre att gå till frisören än till gynekologen! ;-) jag hatar att klippa mej! För jag får alltid för mej att göra nått som jag sen ångrar! Speciellt när jag går till en ny frisör, som idag! :-S

Nej nu får jag slänga på mej ytterkläderna! Och mina löparskor! Det vankas nog PW i slottskogen med Emil!

Hörs i kväll! Då får ni se vad som hände med mitt hår! :-P

Sugen på den här frisyren..



Inga kommentarer: