söndag 10 februari 2013

Vilken söndag!

Ahh! Uttråkad!

Vaknade redan 7.30 i morse! Suck. Ingen idé att somna om. Så jag myste i sängen en stund med Texas. Fixade frulle och tog en sväng ute med honom. Satte mej vid datorn som jag inte suttit vid på ett tag. Köpte hem mackeeper. Så nu har jag installerat de och rensat min dator på skit. Har lagt över alla bilderna 91 gig?!) till min extrema hårddisk. Nu finns massa plats på min Mac!

Jag har oxå bakat bröd! Kesobröd ifrån 56kilo.se, och gjort pizza!

Mensen har kommit, och det gör ondare i magen än vad det brukar. Så jag fick boka av activiopasset. Fanns inte en chans att jag hade slängt på mej ett par tajta träningsbyxor och slängt upp mej på en cykel och kört svetten ur mej med min onda mage. Jag gick till Hemköp och köpte choklad istället! :-D haha! Mums! En ny choklad oxå!

F kommer hem runt 21. Och jag har nog redan bäddat ner mej då. Väldigt trött! Har hållit på att somna flera gånger här i soffan. Men jag har tvingat mej vara vaken för att kunna somna i kväll.

Jobb i morgon igen. Men bara en dag. Sen är jag ledig tisdag och onsdag igen! Då MÅSTE jag köra igång med träningen!
.



Inga kommentarer: