tisdag 19 februari 2013

Topparna eller en helt ny frisyr?

Ja då satt jag här igen. Med Google och söker nya frisyrer. En tjej la ut en väldigt fin frisyr på instagram. Med lugg! Hur många gånger ska jag ha hunnit med att klippa lugg innan jag förstår att jag inte kan ha det pga min virvel?! Nu är jag där igen! Det va länge sen jag hade lugg. Så det kanske är annorlunda nu? Googlade brunetter med lugg. Och hittade en väldigt fin frisyr. Dock rött hår. Jag ska inte färga håret i morgon, men jag tror jag köper en Toning och slänger i när jag jag kommer hem från frisören. Det beror lite på vad jag tar för beslut på plats. Det är ju en ny frisör jag aldrig varit till förut. Så fria händer får hon inte! Haha! Livsfarligt! Sist jag gav en frisör fria händer så fick jag silver hår och vegan-lugg (en sån om slutar mitt i pannan.) fördjävligt! Jag fick ha mössa tills den växte ut tillbaka. Hittar en bild på den i går, när luggen växt ut lite under mössan! Året var 2008. Ja vi får se vad jag går hem med för frisyr!

Efter att jag e klar med saxandet så jag förbi Emil! Vi har inte sets på länge! Och har bor inte så långt ifrån frisören. Vi tänkte ta en promenad! Slottskogen hoppas jag! Och hoppas på sol! F ska träna i morgon så jag hakar på honom på eftermiddagen när han slutat jobbet. Få se vad det blir för muskelgrupp nu när jag har sån träningsvärk. Biceps kanske? ja och crossen oxå då såklart. Svettas lite. Bränna lite.
.

Inga kommentarer: