söndag 17 februari 2013

Söndagsmorgon!

Hej hej!

Vaknade för en stund sen. Sovit som en kratta i natt! Ursch! Grannarna under mej bråkade och slängde med dörrar som Texas va ju jätte rädd, så vid 2 fick jag ta med honom ut på en promenad. Sen somnade vi tillslut. Jag med texas under hakan.

I går va jag och körde det jobbigaste passet ever! Jag hade tydligen glömt hur jobbigt challenge va! Jag började med 20 minuter på crossen som uppvärmning, och sen en timmas challenge. Stationsträning, och igår med fokus på ben! Idag? med jätte fokus på mina ben! Träningsvärk i rumpa och framsida lår så det skriker om de! Instruktören har gjort 10 stationer klara när man kommer ner. Det är styrka blandat med puls. Man kan vara 4 som max på varje station. 1 minuts intensiv träning på varje station, sen har man 10 sek vila medans man går till nästa station. Vattenpaus mellan får man ibland oxå med några extra sekunder. Man kör 2 varv. Efter ett varv va jag så slut att jag hade blodsmak i munnen och mådde illa. Ja då ska man köra ett varv till sen! Jag kröp därifån sen! Jag va helt slut och snurrig i en timma efteråt och fick hälla i mej red bull för att vakna till! Så nu har jag bokat detta passet nästa lördag igen! ;-) Tyvärr så finns detta passet enbart på nordic wellness vid stig center.

Efter att jag piggnat till efter en dusch så drog vi till bäckebols köpcentrum. Jag ville kolla in nya mio och nya hörlurar på mediamarkt. Jag fick med mej en golvlampa hem!

Vid 17.30 va det dax att ta bussen till olskrokstorget. Vi hade bokat bord där med Evelina och Daniel. Tapas! Väldigt gott! Restaurangen ägs av bror till en vän till oss. Så innan vi gick så fick jag och Evelina en varsin parfym som luktade jätte gott! Perfekt sommardoft! otippat att få en parfym på en restaurang! Vid 20.40 hade Evelina bokat bio till oss! a good day to die hard. Action, inte min favoritgenre. Men helt okej. Trevlig lördagkväll med goda vänner!

I dag blir det lugnt. Jag har avbokat activio passet. Spinning e inte ens att tänka på idag! Dessutom ska jag fasta idag. Jag får äta tidigast 19.00 i kväll. Mina experiment! :P Jag funderar på om jag skulle ta en sväng på stan idag, eller inte. Kanske e bättre att hålla sej hemma så inte mina pengar försvinner!
.



Inga kommentarer: