lördag 9 februari 2013

Saknar dej..

Hej!

Nu har jag gjort min helg på jobbet! Gött! Ligger i sängen nu och kollar på tv.
Ensam! Ja eller Texas ligger under mitt täcke, men ingen pojkvän bredvid. :-/ Saknar honom faktiskt! När man varit så med varandra en längre tid och helt plötsligt ska man vara utan. Känns så tomt. Men väldigt nyttigt för förhållandet! Viktigt att man inte glömmer bort sej själv. Jag är glad att han har roligt med sina vänner. Och jag får ju en heldag för mej själv i morgon! Ja eller jag ska träffa en vän! :-) och jag har bokat in mej på cykel activio vid 12.15! Reservplats 2 fick jag. Men min mail plingade nyss till och jag fick ett mail där det stod att jag fått en plats! Härligt! Tänkte gå dit en timma innan och köra styrka. Armar. Jag vill till Ikea oxå! Behöver köpa några hyllor till badrummet. Får dock inte borra i väggen på söndagar, så jag kommer ändå inte få upp dem i morgon. Sen på kvällen kommer ju F hem. Middag och massa kramar väntar då! :-) Fan vad jag älskar denna killen! Han är bäst! Finast och underbarast! Och MIN!

Dax att lägga ifrån sej telefonen. Tv och sen sova! Jätte trött och har inte kommit in i rätt rytm än. Huvudvärk hela dagen oxå! :-/ plus mensvärk! Bläh!
.

Inga kommentarer: