måndag 25 februari 2013

Mysigt måndag.

Hej hej!

Denna dagen har gått med raketfart! Nu sitter jag här på soffan med F. Han har slocknat. Sjuk e han! :-( jag börjar själv må illa! Aj aj! Vill inte bli sjuk!

Evelina hämtade upp mej här vid 12 tiden. Raka vägen ut till Frölunda torg! Har inte så mycket pengar att shoppa för denna månad då flygbiljetten och boende i Amsterdam ska betalas. Och mammas 50 årspresent! Men lite fick jag allt med mej! En tröja, ett par sköna mjukisbyxor, 3 ugglelyktor(!!), mascara och torrschampo! Vi hann oxå med en fika! Adams kafé! S det fick bli en (lchf)pannacotta! Vanilj med hallontäcke! Och en kaffe! Mums!

Tränat? Nej! Haha! Jävla skit! Och nu kommer jag aldrig dit. Äh skit samma! Jag kör på torsdag igen när jag e ledig. Jag mår inge vidare, så jag skulle ändå inte göra någon nytta där.

I morgon är det jobb som gäller. 7-22 i 2 dagar.
.







Inga kommentarer: