fredag 15 februari 2013

Snart helgledigt!

Hej hej!

Jag e på jobbet. Har varit här sen i går morse. Men 18.00 stämplar jag ut! Ska bli skönt att komma hem och vara ledig med min käresta! Dock e han vrålförkyld! Och jag vill INTE bli smittad! Så inga pussar och tvätta händerna en gång i kvarten! Avstånd oxå! ;-) haha. Jag hatar att vara förkyld! Det förstör så mycket! Han är dessutom förkyld hela tiden. Han blir så jävla lätt sjuk. Mitt motstånd e betydligt starkare. (Peppar peppar.)

Så i helgen blir det träning och lugnt. Vi ska ut och käka med Daniel och Evelina och sen ska vi på en bio alla 4, i morgon. Mysigt! Jag ska oxå ta tag i att slipa ner mitt köksbord och måla det med sån tunn vit lasering. Eller glasering? Haha jag vet inte va det heter. Men det är så tunt så man ser träslaget igenom. Det blir nog bra! Fräscha upp de lite.

På söndag ska jag testa på en grej. Men det kommer ett inlägg om det när jag är lite mer påläst och har genomfört första dagen.

I kväll blir det sjukt lugnt. Middag och en film. Sen har vi nog somnat. ;-)

Jag när jag försökte mej på hoppbilder på Karon beach i Phuket. Jag gav upp efter bild 4! Haha!

Inga kommentarer: