måndag 10 juni 2013

Epilator!

Idag har jag äntligen tagit tummen ur och beställt en epilator! Jag har gått och vaxat mej i typ 6 år nu. Jag vågar inte ens tänka på hur många tusenlappar jag slängt på det! Klart det varit värt de! Man slipper ju hålla på att raka sej hela tiden. Och på utlandsresor har det varit guld värt! Men nu googlade jag epilator bäst i test. Och denna vann och fick full pott! Så den klickade jag hem! Sjukt stor skillnad på priser. Billigast fanns den bl.a på media markt för 997 kr. På andra ställen tog de nästa dubbelt för samma grej! Nu ska jag bara vänta på att den kommer så ska jag testa den! Så kommer en utvärdering! Jag ska dock och vaxa mej på måndag, men jag antar att den inte hinner komma innan måndag ändå. Såg att den inte fanns i lager än. Så det tar nog ett tag innan den dyker upp. Hoppas inte förlänge! Ska bli kul att testa om den ger lika bra resultat som vaxningen! 


Inga kommentarer: