fredag 21 juni 2013

Midsommarafton.

Midsommarafton är snart över. Jag ligger  med Texas nerbäddad i min säng! :-)

Haft en väldigt lugn och mysig dag! Vi vaknade vid 9 och drog igång dagen direkt. F gjorde inte många knop, men jag fick en jävla energi av celsius:en jag drack till frukost! Jag städade och plockade och fixade här hemma! Bakade fröknäcken som skulle med på middagen! Vid 14.30 stod vi färdiga i hallen för att dra. Fina och maten va packad! Vid 15 va vi hos Evelina och Daniel och lilla bebis Mathilda! Och David va där oxå. Vi åt grillad lax och färskpotatis! Jag hade gjort en kall sås till som jag hade med. Plus lite sallad! Perfekta midsommar-maten! Jag körde nyktert med familjen. Fredrik och David körde på med alkoholen. Runt 20 så skulle både Fredrik och David vidare, på olika håll. Så vi packade in oss i bilen och körde iväg dem! Så nu är F i Kungsbacka på parmiddag! Utan mej! ;-) jag följde med Eve och Daniel och bebisen hem igen. Satt och tjötade lite och sen fick Texas och jag skjuts hem. Pratade nyss med F och han sa att han vill ha mej där! Naaw! Men jag valde att åka hem för att jag jobbar i morgon 7-22 OCH på söndag 7-22. Jag vet att det blivit sent i Kungsbacka, och jag hatar känslan när man vaknar efter att man hunnit sova 2-3 timmar och inser att man måste gå upp, och sen jobba 15 timmar + 15 timmar dagen efter. När ögonen svider och halsen ömmar och man mår illa för att man är så trött. Nej tack. 

Väldigt trevlig midsommar iaf! Klart vi hade regn, men vi hade sol oxå! :-) Nu ska vi kolla på tv:n tills jag blir för trött att hålla upp ögonen. Sen sova! Får väl se när herr Andrén (F) rullar in i natt. Han får iaf skjuts hem så jag vet att han tar sej hem! Min lilla babe!

Hoppas eran midsommar vad som ni velat ha den! Natti Natti på er!










Inga kommentarer: