söndag 30 juni 2013

Söndagssysslor!

Hej hopp!

Nu sitter jag här med min celsius! Startar dagen för när F tänkt vakna så ska vi storstäda! Jepp, det blev aldrig någon städning igår. Inget gym heller. Regnet började självklart ösa ner när jag skulle gå. Sen gav det sej inte. Mitt gym stänger 16 på lördagar.. :-/ men jag bakade istället! Matmuffins och vanliga muffins! (Lchf) jag valde kläder till festivalen och så fixade jag lite här hemma. Tvättade även F's alla byxor! (Jag MÅSTE köpa tvättmaskin till min lägenhet! Till hösten blir det fix att hemmet!) F låg på soffan hela dagen, bakis! ;-) 

Vid 13 ska vi dra till Frölunda. F ska göra en stortvätt av bilen, jag vill till Frölunda torg och sen ska vi äta middag hos svärmor. Texas ska lämnas hos henne oxå. Han ska bo där i veckan när vi är i Alvesta. Lillkorven! ❤ 

Nej nu ska jag tjuvstarta här! 

Mys i soffan igår!


Mmmm! 

Inga kommentarer: